Google-ի իրական պատմությունը
Անհնար է, որ մեզանից որևէ մեկը լսաց չլինի Google կազմակերպւտըան
մասին, բայց երևի շատ քչերը գիտեն Google-ի իրական պատմությունը: 2007
թվականին փնտրող համակարգերը, ինչպիսիք են Google-ը և Yahoo-ն, ունեցել
են միլիարդավոր դոլլարների եկամուտ` ստիպելով նախանձությունից լաց լինել աշխարհի գրեթե
բոլոր գործարարներին: Սակայն, երբ ստեղծվեց ինտերնետը, ոչ մեկ չէր մտածում հարստանալ
ցանցի միջոցով: Հենց այդ միտքը այդ ժամանակ նույնիսկ չարիք էր համարվում:
90-ականների սկզբներին ցանցային մշակույթի կենտրոնը ոչ թե սիլիկոնային հովիտն
էր, այլ Սան Ֆրանցիսկոյի հարավում գտնվող “South Park” փողոցը, որտեղ մինչ այդ արդեն
ծնվել էր “WIRED” թերթը և նրա օնլայն տարբերակ “hotwire.com”-ը: Ինչպես պատմում է
Wired-ի նախկին աշխատակիցներից մեկը, այդ ժամանակ ինտերնետը այսպես ասաց կամաց-կամաց
սեփականաշնորհվում էր, իսկ բոլոր ինտերնետի հետ կապ ունեցող մարդկանց բերաններին
մի բառ էր-ԳՈՎԱԶԴ: Հենց այդ բառն էլ բաժանեց ինտերնետի վաղ օգտագործողներին 2 ճակատի:
Բարիկադների մի կողմում գործարարներն էին, որոնք ասում էին, որ ինչպես բոլոր կազմակերպությունները,
այնպես ել ինտերնետը պետք պահի գովազդը, իսկ մյուս կողմում ութոպիստները, որոնք ասում
էին, որ ինտերնետը պետք է լինի ազատ խոսքի դրախտ: Դրանք հիմնականում ուսանօղներն էին,
ովքեր ինտերնետը օգտագործում էին իրենց ծրագրերը փորձարկելու համար:
Yahoo
Հենց այդ ժամանակ էլ երկու ուսանողների` Jerry Yang-ին և David Filo-ին առաջարկեցին
մեծ կապիտալ: Նրանք պետք է ստեղծեին կազմակերպություն, որը պետք է փող աշխատեր ինտերնետի
միջոցով: ԵՎ նրանք ստեղծեցին Yahoo-ն: Jerry-ն և David-ը վախենում էին կայքի մեջ միանգամից
գովազդ դնել` համարելով, որ դա կարող է վախեցնել ինտերնետ օգտագործողներին: Նրանք դա
համարում էին շատ ռիսկային գործ, քանի-որ կանգնած էին մի շատ ծանր ընտրության առաջ`
կամ կորցնել մշտական հաճախորդներին, կամ կորցնել ընկերությունը: 1995 թվականին
Yahoo-ի կայքում առաջին անգամ հայտնվեց գովազդային բաներ: Դրանից հետո Yahoo-ի այցելուների
թիվը սկսեց շատարագ աճել: Դրանից հետո Yahoo-ն սկսեց պատվերներ ստանալ աշխարհի տարբեր
կազմակերպություններից իրենց գովազդը տեղադրելու համար: Yahoo-ն առաջին կազմակերպությունն
էր, որը տեսականորեն ցույց տվեց, թե ինչպես կարելի է փող աշխատել ինտերնետի միջոցով:
Դրանից հետո սկսվեց ինտերնետի համաշխարհային ԲՈՒՄ-ը!!!!!!!!!: 1996-ի վերջերին
Yahoo-ն բախվեց մի շարք մրցակիցների հետ` Infoseek, Altavista, բայց ամենավտանգավորը
Excite-ն էր: Առաջին հայացքից այն ոչնչով չէր տարբերվում Yahoo-ից, բայց փաստը
մնում էր այն, որ Excite-ի փնտրման տարբերակը ավելի կատարյալ էր, քան Yahoo-ինը:
Yahoo-ն օգտագործում էր հետևյալ տարբերակը. նա էկրանին էր բերում սայտերի կատալոգ,
որոնք բաժանված էին խմբերի մարդկանց միջոցով: Իսկ Excite-ը հիմնվել էր ծրագրային փնտրման
վրա: Երբ հավաքվում էր բառերի կոմբինացիա, Excite-ի ծրագիրը դուրս էր գալիս ցանց, փնտրում
էր այն սայտերը, որտեղ կար այդ կոմբինացիան և էկրանին ցույց էր տալիս այդ կոմբինացիայով
սայտի տվյալ հատվածը: Դա ժամանակակից փնտրման հիմքն էր: Այդ ժամանակ իսկական վիրտուալ
պատերազմ սկսվեց այդ երկու կազմակերպությունների միջև և աստիճանաբար նրանք շեղվեցին
իրենց նախնական նշանակությունից: Այժմ նրանք դառել էին խաղատան նման մի բան, որոնք
դեպի իրենց էին գերում հաճախորդներին ավելի վառ լույսերով: Այնպես էր ստացվել, որ կարող
էիր մեկ օր կորցնել ինֆորմացիան գտնելու համար ու այդպես էլ չգտնել այն:
Google
Ինտերնետին պետք էր ռադիկալ փոփոխություն և հենց այդ ժամանակ էլ հայտնվեց
մի նոր կազմակերպություն, որը իր ժամանակի համար ուներ հիմար անվանում Google, որը
նշանակում էր տասի հարյուր աստիճան: Այն ծնվեց այն նույն տեղը ինչ մյուսները
“South Park”-ում: Ստեղծողները երկու ուսանողներ էին` Larry Page-ն ու Sergey Grin-ը:
Այժմ, նայելով Google-ին, բոլորը կասեն, որ այն շատ բարդ կառւցվածք ունի, սակայն այն
երևի թե ամենապարզ կառուցվածքն ունի: Google-ի հիմնադիրներից մեկի դիպլոմային աշխատանքում
գրված էր, որ եթե Ա կայքում հղում կա Բ կայքի վրա, ապա դա միավոր է բերում Բ կայքին:
Այսինքն ինչքան շատ է կայքի միավորը ապա այն ավելի շուտ է հանդիպվում կայքերի ցանկում:
Եթե ուշադիր եք եղել, ապա նկատած կլինեք, որ գրեթե ամեն ինչ փնտրելուց Wikipedia կայքի
ինֆորմացիան բերվում է սկիզբ: Բայց Google-ի հիմնադիրներին ոչ-ոք չէր հավատում: ԵՎ
նրանք միջոցներ էին ման գալիս կայքը փորձարկելու համար: Նրանք ուզում էին ընդամենը 1000000$,
որը խղճուկ գումար էր ՏՏ ոլորտում արդոն այդ տարիներին: Այդ ընթացքում Google-ը կարող
էր գնել Excite-ը, բայց նրանք ծիծաղելի համարեցին Google-ի իմաստը: Այդ ժամանակ նրանց
օգնության հասավ Sun Microsystems-ի ստեղծող Andy Bechtolsheim-ը: Երբ նա առաջին անգամ
տեսավ Google-ը, նա հանեց իր բանկային գիրքը և միանգամից 100000$ անոց չեկ գրեց: նույնը
արեցին նրա ընկերները: Հավաքվեց 25000000$: Բայց դրանից հետո Google-ը կորցնում
էր ամսեկան 500000$ միայն իր կարիքները հոգալու համար: Նրանք չէին ուզում գովազդ դնեին
կայքում, քանի որ այդ դեպքում նրանք վոչնչով չէին տարբերվի: Բայց ուրիշ ելք չկար: Նրանց
գովզադը հետևյալն էր: Օրինակ BMW-ն շատ փող կտար, եթե Google-ում գրեիր car ու առաջինը
իրանց կայքը լիներ: ԵՎ դա աշխատեց: Բայց դա հերիք չէր: Պարզվեց, որ Google-ը իր մեջ
պահում
է այն ամենը ինչ մարդիկ գրում են նրա տողում և այդ ինֆորմացիան
սկսեց վաճառել կազմակերպություններին: Google-ը սկսեց աշխատել ամբողջ ուժով:
Google-ը սկսեց գնել ինչ իրեն պետք էր, չմոռանալով ստեղծել: Picasa, Youtube,
Google Earth, GMail այս բոլորը այժմ պատկանում է Google-ին, այդ կազմակերպությունը
այժմ գնահատվում է 20 մլրդ $, տարեկան ունենալով 5 մլրդ $-ից ավել եկամուտ:
Comments
Post a Comment