Ապագայի հայելի
Որքան ժամանակ է մարդը ծախսում հայելու առջև,կինը, անկասկած, ավելի
շատ ,քան տղամարդը:Սակայն գրեթե ոչ մի օր չենք կարող պատկերացնել մեր կյանքը առանց
հայելու:Նյու Յորքի Թայմս Քո ընկերությունը որոշել է հայելին օգտագործել որպես
ամենատարածված մեդիա լրատվամիջոց:Հայելին կարող է օգտագործվել որպես արդյունավետ գովազդի
աղբյուր:Այն դեռ անհասանելի է և պարզ չէ ,թե երբ կմտնի արտադրության մեջ:Այս արտադրության
գովազդային սյուներից մեկը շարունակում է մնալ ամենատարածվածն ու մատչելի ձևերց
մեկը:Նրա առավելությունը կայանում է նրանում,որ այն կունենա շարժականությունը,ցածր
գին և պարզեցված գրանցման ընթացակարգը:Սարքը ապահովում է ոչ միայն գեղեցկություն
,այլ միևնույն ժամանակ կարելի կլինի հախորդագրություններ գրել ընկերներին:Ջեյմս
Լոյին շատ մարդկանց երազանքն է իրականություն դարձրել ՝ստեղծելով առաջին
սենսորային հայելին:Նա ասում է ,որ այս հայելին մի հայելի է, որը կստիպի ձեզ տեղյակ
լինել բոլոր իրադարձություններին:Այս հայելին կարող է ցույց տալ ձեզ, թե ինչ եղանակ
է դրսում, ինչ նորություն կա աշխարհում, ինչ պատկեր են ձեր ընկերներ ավելացվել,և որքան
եք դուք աճել օրվա ընթացքում:Երբ դուք լայն ժպտաք հայելուն առավոտյան,այն կարող է ասել
նաև,թե արդյոք դուք լվացել եք ձեր ատամները,թե ոչ:
Comments
Post a Comment